poniedziałek, 10 października 2011

Dzień siódmy - należy do Was...

________________________________________________________________________________

Dziś oddaję Wam głos

To są komentarze (nic nie poprawiałam), z Wirtualnej Polski – witryny tzw. „niezależnej” - to znaczy wiszącej na płocie, napisane na gorąco pod artykułem:
„Pierwsze sondażowe wyniki. Wieczór wyborczy na żywo”

Już na zawsze podziele polski naród na Polaków i Polaczków. Nie do uwierzenia jak POlaczkowie wierzą w tak puste słowa, a nie widzą autentycznych czynów:

Ta pani już kolejny raz pokazała narodowi polskiemu gest Kozakiewicza i dostała za to aplauz...

- Podziękujcie Polsce i Polakom, Panu Bogu, podziękujcie sobie samym, że wytrzymaliście. Zrobiliśmy wielką rzecz, po to, żeby dla Polski zrobić jeszcze większe rzeczy - mówił Tusk do zebranych na wieczorze wyborczym PO.

- Nie jestem człowiekiem przesądnym, ale myślę sobie, że dobre słowa raz powtórzone, jeśli przyniosły efekt, to mogą przynieść efekt, także na kolejne cztery lata, więc wierzcie mi - nie zmieniłem tego najważniejszego poglądu na świat, że miłość jest ważniejsza od władzy i będę dalej w to głęboko wierzył - zapewnił szef rządu. Nawiązał w ten sposób do swojego przemówienia po ogłoszeniu sondażowych wyników wyborów cztery lata temu.

Komentarzy cieszących się z wygranej PO - ¼.
I tak zawsze, większość za PiSem - na wszystkich stronach internetowych, a jak przychodzi do wyborów, oni wygrywają? Gdzie leży oszustwo?
Wybrałam zaledwie maleńki procent komentarzy, a są ich już jak myślę, dziesiątki tysięcy...

Poparcie dla Palikota utwierdza mnie w przekonaniu, że ciemna masa wybiera parlament. A ciemna masa jest najlepiej sterowalna. Wybory wygrywa wiec najskuteczniejszy oszust z poparciem mediow. Zal mi tych ludzi. Ja naleze do 3 proc. najlepiej zarabiajacych w Polsce i doskonale się orientuje czym na prawde jest PO. Szkoda że potwierdza się przyslowie - biedny jest biedny nie dlatego że jest glupi ale dlatego że nie szanuje tego co ma. Zycie w uludzie jest wazniejsze niż twarde fakty.

NO TO TERAZ NAIWNA MŁODZIEŻY NIE BĘDZIECIE PRACOWAĆ ZA 1500ZŁ TYLKO ZA 800ZŁ I KONIEC Z UMOWAMI NA CZAS NIEOKREŚLONY TERAZ CZEKAJĄ WAS POŚREDNICY I PRACA NA UMOWĘ O DZIEŁO - A LATKA PRACY BĘDZIECIE SZUKAĆ W DU...... :-) NO I ZAPOMNIAŁAM PODWYŻKI PODWYŻKI PODWYŻKI PODWYŻKI WAS TEŻ ZNISZCZĄ - NAIWNY I GŁUPI NARÓD

POlak przed i po szkodzie głupi... Żałosne...Żenujące... Szkoda tej normalnej części narodu. Tylko polowa głosowala, reszta siedzi na płocie - tumiwisizm. Gdzie idziesz POlsko?

przeraża głupota wyborców,tak ciężko sie żyje w tym kraju a oni dalej jak wariaci wybieraja tych co ich gnębią,niezrozumiała głupota

"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą"; "Polacy są poetami w polityce, a politykami w poezji" słowa przypisywane Otto von Bismarck'a już nie raz pasowały do naszej rzeczywistości, pasują i teraz i pasować pewnie będą w przyszłości....

nie obchodzi mnie czy wyniki byly sfalszowane widze tylko ze w kraju wybrali wszystko co w uk jest wiele tansze po 5 zlotych, stagnacje, zlodziejstwo i kolesiostwo, bezrobocie wysoki podatki i wysokie ceny a przy tym zalosne w porownaniu do przyzwoitych wynagrodzenie dlatego nie zamierzam wracac do takiego kraju w ktorym nie ma i jak widze nie bedzie perspektyw, obudzicie sie jak skonczycie jek grecja a gwarantuje ze skonczycie o wiele gorzej, jakas wojna domowa, ale to wasz wybor, ja wroce gdy w polsce bedzie tak jak w uk, nie wczesniej, pesnie za 50 lat

masakra kto rządzi znów tą polską

Rozwożenie sfałszowanych kart Tuskobusami opłacilo się. Teraz głupi narodzie pozostaje ci czekać na kolejne 4 lata cudów.

nawet teraz z opinii internautów wyraźnie widać, poparcie dla PiS!!! a w sondażach internautów wychodziło aż 70% dla PiS!!! więc skąd przewaga PO???

kto wygral to wygral ale w koncu ludzie wyjda na ulice walczyc o swoje a nie tylko w urnach wyborczych i juz nie bedzie tak kolorowo :)

Jeśli sukcesem Rządu PO Jest Katastrofa pod Smoleńskiem, Brak pomocy skutecznej powodzianom i 300 mld długu publicznego to ja nic z tego nie rozumiem.

No to dali POPiS... PO zniszczy Polskę. Prezydent z PO, Premier z PO, Marszałęm Sejmy z PO, Marszałek Senatu z PO, Prezydenci największych miast głównie z PO... Nie za dużo? Możę już wystarxczy tych platfusów?

Czym się podniecacie ? Naprawdę wierzycie w tę hucpę ??? Nb. namawiali do wyborów od kilku dni, ale jakby rozdawali mercedesy albo gotówkę - nikogo nie trzeba by było namawiać. Teraz wiecie, ile TO jest naprawdę warte ??? Dostaliście opakowane ochlapy, prawdziwa kasa nie dla was...

za co głosowaliscie na to PO no za co?????? Za co?????

nie mam pojęcia jak to się dzieje, że wszędzie gdzie czytam jakieś komentarze wszyscy po kolei są przeciwko PO, a jednak ci POlacy wciąż są na przodzie... Ci którzy na nich głosują chyba do reszty chcą zniszczyć Polskę...

Palikot to drań .Polak to głupi jest,czy Wy wiecie kto na Palikota głosuje.?Jeszcze ten dziwoląg Biedroń, bez kultury osobistej.Wstyd Polacy.Polska spadnie na dno.

To już nikt w tym kraju liczyć nie umie? Jaka większość? PO twierdzi, że większość Polaków im zaufała. Do głosowania przystąpiło 40% uprawnionych (a i to nie wszyscy Polacy). Z tych osób z kolei ok. 40% zagłosowało za PO. Czyli jest to 16% uprawnionych do głosowania. Zrozumcie więc, że PO popiera co najwyżej 16% Polaków!!! Reszta myśli trzeźwo...

Przynajmniej od 20 lat POstubecja i POstkomuna utrzymują się skutecznie przy władzy najpierw ci starzy, potem młodsze staliniątka, z krótkimi przerwami na rządy Olszewskiego i PiS. Esbecja rządzi, aktywiści-wywiadowcy mając po dwadzieścia lat w 89 teraz mają czterdzieści-pięćdziesiątparę Trudno oceniać, że dwudziestoparolatkowie wstępujący do służby w SB nie mieli świadomości o moralnym szambie do którego wstępują. Teraz ich dane są najściślej chronione. Nic dziwnego, najbardziej wyrachowani stoją na najważniejszych stanowiskach. Ustawa o emeryturach esbeckich to tylko pozory. Nic nie stracą. Trzeba być wyjątkowym cymbałem, aby w bagnie afer jakie zgotował nam rząd PO dostrzegać jakiekolwiek pozytywne działania tego rządu. Jak widać w mediach z każdej porażki międzynarodowej Tuska można zrobić sukces, ewidentne straty nazywać zwycięstwem kompromisu, a polityczne klęski nazywać ustępstwami. Na tym tle dwa lata rządów PiSu wyglądają jak szczęśliwe czasy dobrobytu. Niestety główną przyczyną ciągłego poparcia dla PO jest ogromna szara strefa interesów powstała po ubeckim układzie Okrągłego Stołu, której nie jest w stanie zlikwidować żaden kolejny rząd. Ogromne interesy byłych ubeków i komunistów chronione układem "ludzi honoru" z konstruktywnej opozycji są ogromną siłą o którą rozbija się każdy rząd. Każda pozytywna inicjatywa podejmowana w trosce o przyszłość Polski jest niszczona przez układ i podporządkowane jemu media jeśli choć trochę mu zagraża. Przypomnę, przecież powstanie IPNu miało ułatwić lustrację, zgromadzenie w jednym miejscu ogromnych archiwów MSW, materiałów Komisji ds zbrodni przeciwko narodowi polskiemu, akt sądowych, archiwów SB. Lustrację pogrzebał opór kreatur w stylu Geremka wstydzących się peerelowskiej przeszłości popartych ogromną ilością zwerbowanych sług aparatu terroru komunistycznego ze wszystkich środowisk i ich potomków wybielających zbrodnie rodziców. To główne zaplecze polityczne PO. Powstanie CBA miało usprawnić walkę z korupcją, która okazała się tak rozpowszechniona jak nigdy dotąd. Nawet za komuny nie broniono medialnie aferzystów z taką bezczelnością. I komu przyniosło korzyść spacyfikowanie CBA, które teraz jak Pitera będzie obnosić się z "dorszowymi" sukcesami. Ale media wszystko przedstawią po swojemu, najbezczelniejsze kłamstwo będzie prawdą, a prawda utonie w politycznych rozgrywkach. Nieudolnych instytucji namnożyło się co niemiara CBŚ, ABW, Minister ds korupcji,NIK,prokuratura które wzajemnie sobie przeszkadzają, a te, które jeszcze działały jak CBA i BBN są zawlaszcone i niszczone przez wpływowych aferzystów

Ech Polaczki-uwazacie sie za narod madry-a daliscie sie znowu wydymac.Co z wasza godnoscia i honorem?Powodzenia i pozdrowienia z Kanady.

ja pier... chory kraj, jak mozna na komunistow glosowac, polak byl i bedzie glupi...`

w tym patologicznym bagnie wygrywa się na podstawie fikcyjnych sondaży, a ten niby spęd ludzi do urn, to jedna wielka ściema, teraz dopasują wyniki do sondaży

Niestety, większość to lemingi. Zobaczymy za jaki czas wyleczy was z letargu drozyzna, bo chyba tylko micha jest w stanie przekonać większość do obiektywizmu

Szumowina Tusk funkcjonuje na kroplówce mediów. Wystarczyłby 1 miesiąc prawdy a bańka by pękła. Ja się cieszę - przejmowanie tego burdelu i naprawianie go to byłby koszmar. Niech się zawali. Łatwiej zbudowac nowy dom niż naprawiać ten co się rozwala. Naprawdę się cieszę!!!

Coś jest nie tak, mam wyższe wykształcenie , wszyscy moi znajomi i ja głosowaliśmy na PIS, z przeprowadzonych wywiadów w środowisku, PO się zdyskredytowało i wyraźnie spadła lista osób im sprzyjających, czyżby znowu manipulacje i próba zafałszowania wyników! Jeżeli faktycznie wygra PO to będzie tragedia dla Polski i Polaków!

Jednym slowem -wygraly Rychy i Zbychy . Zeby tylko nikt nie smial na rzad narzekac , ktory sami wybraliscie , jak to mialo miejsce w przypadku Komorowskiego . Najpierw euforia , a pozniej komentarze , ze Bronek jest glupawy .

Proszę was powiedzcie mi co takiego ta Platforma zrobiła że jesteście tak za nią?? bo ja nie jestem wstanie tego zrozumieć. Potrafili przez te 4 lata zadłużyć kraj na kilka set mld a wy dalej popieracie PO ... obawiam się że przez te kolejne 4 lata Polska zostanie sprzedana, a celem Tuska jest zniszczenie Polski ;/ mam 17lat, a chciałbym wyjechać jak najdalej od Polski


Bardzo cieszą mnie wyniki wyborów. Oby tak dalej. Jak na razie zrobili z nas niewolników, teraz zrobią z nas dziadów i biedaków. Wszystko się powtarza jak z przed II wojny światowej gdzie władza i biznes w rękach .....skich a Polacy do czworaków na bosaka z workiem po mące przepasanym powrózkiem . NIE O TAKĄ POLSKĘ WALCZYŁEM !!!
Nic się nie nauczyliście POlacy!!! Będzie kwiczeć od stycznia pod gradem podwyżek i monopolizacji tzw. Tuskowego wolnego rynku: prądu, gazu i czynszów!!! Mogliśmy coś zmienić w tym kraju ale znowu młode głupie polskie lemingi zdecydowały o przedłużeniu Platfusiej paranoi!!! Dziękuję w imieniu mojej rodziny!!! Moi synowie przezornie wyjechali do Holandii, ja z żoną za rok dołączamy do nich!!! Zobaczycie jak zatańczy z Wami MAFIA Z PO!!!!`

Żal mi was biedne dzieci neostrady. Na szczęście wyprowadzam się z tego kraju. A Donald i jego żałosna ekipa na pewno napełni swój portfel waszymi pieniędzmi. a jak ktos mysli że jestem moherem to się myli mam 23 lata i jestem inżynierem a nie tak jak ta ciemnota głosująca na PO co zawodówki ledwo pokończyła albo studiuje marketing i zarządzanie lub inne głupoty [*]

Jest sie z czego cieszyc :( Tusz zapowiedzial ze bedziemy pracowac DWA RAZY WIECEJ ale za ta samą kase.Naprawde jest powod do radosci

Gratuluje wszystkim fanom PO !!! Szkoda ze moja ojczyzna cierpi przed 40 procent bezmozgow. Teraz was czeka... Wiekszy VAT, drozsza energia i zywnosc, wieksze bezrobocie, drogie paliwo, sprzedaz ziemi, palacy parkow narodowych i wszystkiego co tylko sie da... I druga Grecja mozecie sobie dziekowac pajace !!! I nie piszcie idioci bo PIS teź mi wisi, ale PO niszczy moj kraj !!! Tusk przed Trybunał Stanu

Kompletna klapa jak można było wybrać ponownie PO kolejne 4 lata wyrzeczeń i zaciskania pasa dla słupków a w domach coraz większa bieda to porażka dla młodych i optymistów zrobią z nas, co chcą. Jestem rozgoryczony nie mogę patrzeć na tych POowców Tusków, Kopacz, Hall i innych wizjonerów, a najbardziej mi żal samych Polaków za ich głupotę i ten dziwak Paliklot

czy nasz naród naprawdę się tak wyprał z wszelkiego szacunku dla siebie..?

Jan Kochanowski: Polak mądry po szkodzie, Lecz jeśli prawda i z tego nas zbodzie, Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą i po szkodzie głupi

Ciemnogród, ciemnogród, ciemnogród... Prawdziwych Polaków już tutaj nie ma. Historia niczego was nie nauczyła. Wyjeżdżam z tego kraju...

gratuluję wyboru,durnie :D za kolejne 4 lata będziecie niewolnikami we własnym kraju.ale jak wybraliście tak będziecie mieć.

to nie sa prawdziwe wybory SFALSZOWANE

Jeżeli wyniki nie zmienią się, bo ostateczne będą chyba jutro albo we wtorek, to znaczy że jednak mamy debilny naród i lata prania mózgów zrobiły swoje. Ale już niedługo będzie mocny upadek na dno i głowy zabolą. A wtedy będą ulice. Bo rząd już wysprzeda resztki które jeszcze są w Polsce do zagrabienia,ludzie zobaczą puste lodówki i przyjdzie opamiętanie. Na razie jeszcze na grila jest.Krach nastąpi już za parę miesięcy, w przyszłym roku. A PiS trzyma się jednak świetnie przy takiej nagonce jaka miała miejsce przez ostatnie 4 lata. Żelazny elektorat się nie zraził. Wszystko się okaże jutro a we wtorek będzie już pewność. Wtedy zobaczymy. W 2005r. było podobnie.

Opozycja - PIS nie chce władzy dla jej posiadania. Chce Polakom zaoferować coś dobrego - szacunek do człowieka godny poziom życia szacunek Polski w świecie rozwój nauki, kultury, bezpieczeństwo zdrowotne, bezpieczeństwo gospodarcze i terytorialne, suwerenność na arenie międzynarodowej. Jeśli Polacy w większości tego nie chcą - wolą dotychczasowy bałagan i zsuwanie sie po równi pochyłej, to ich wybór. Być może zrozumią to w niedalekiej przyszłości, gdy uderzą ich po kieszeni. Może być wtedy za późno. PIS powinien wygrać bezwzględną większością lub nie brać władzy w przypadku odległej programowo koalicji. Swoją drogą jesetśmy dość dziwnym narodem.

A jednak Polacy to złodzieje i na złodziei głosowali. Nie pozostaje mi nic jak dokończyć naukę w tym kraju i wyjechać. Nie dam się okradać.

Jutro się pakuje i wyjeżdżam z tego bagna. Adiós

Wiem, mozna sie raz pomylic i wybrac zlo bo sie go nie zna, ale drugi raz swiadomie je wybrac to juz dramat.Zobaczymy tu wpisy na tamat zwycieskiej partii i sytuacji Polski za jakis czas.Jak znamienne sa slowa "Miales chamie zloty rog,ostal Ci sie jeno sznur...."


Jak widać jest to nasza narodowa tragedia... 
Wyspiański dobrze znał polski naród, jego słowa wciąż okazują się prorocze. To dobre, co zrobi część narodu, poświęcając życie, druga część narodu zmarnuje, bo bezrozumna i egoistyczna...
A rozczarowani młodzi ludzie opuszczą POlskę.
I jak już wszyscy wyjadą, to rzeczywiście będzie zielona ...bezludna wyspa.
_____________________________________________